14 Şubat 2014 Cuma

Lila Kutu Şubat Kutusu:)



Herkese Merhabaaa,

bu benim ilk lilakutum du ama eminim son olmayacak:) öyle güzel bir kutu geldi ki bana kusura bakmasınlar ama Vanilyaclup u birdefa da geçti gözümde:) hem kutusu çok özenli hemde içeriği bana göre fiyatında artış olmasına rağmen almaya değer. Geçelimmi resimlere:)


Sevgililer günü kırmızı ve siyahın uyumu harika bir görüntü


içini açınca kapağın altında çok güzel bir yazı:)
Aşk; gözlerin içini güldürür, cildi aydınlatır, saçları parlatır, ruhu şımartır!
Kısacası aşk, güzelliğin doğal iksiridir. Sevgililer Gününüz kutlu olsun:) 
yazıyor ve içerisinde kalpli bir kart çıkıyor:)


Her detayı kalpli çok harika gerçekten bayıldım demekten başka birşey gelmiyor içimden:)


İçeriğine gelince gerçekten dolu dolu bir paket...
İçeriği
Toni & Guy Canlandırıcı Kuru Şampuan
Down Under Natural's Argan Vücut Losyonu
Makyaj Çantası
Çift Taraflı Ayna
NYX Lip Gloss
Wonder Gloss Oje
Super Beblesh Balm BB
Marvis
Cımbız
Törpü
PCO Göz Maskesi
Actıvar Göz Kremi
Fillast Numuneleri

Siz Nasıl Buldunuz?

4 yorum:

  1. Ben çok sevdim dolu dolu bir kutuymuş :) İçinden sırf tony&guy kuru şampuan bile çıksa kabulüm olurdu :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet:) umarım bundan sonrakilerde böyle olur:)

      Sil
  2. Gerçekten çok iyi bir kutuymuş. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil