14 Şubat 2014 Cuma

Kampanyon ile Online Alışverişler Artık Daha Kolay...








Herkese Merhaba,

benden öncede birçok yerde bu site ismini kesin duymuşsunuzdur ama birde benden dinleyin istedim:) ki ben yıllardır A - Z ye birçok şeyi online olarak alıyorum nedeni ise Edirne'de maalesef çok fazla imkanımın bulunmamasından dolayı ve fiyatların çok daha fazla olmasından dolayıda...


Ben ki sırf 1 ürün için saatlerce bilgisayar başında oturduğumu bilirim nerede kaça satılıyor satıldığı site acaba güvenlimidir diye sabahtan akşama kadar abartısız araştırırdım ama artık buna gerek duymuyorum neden mi? Kampanyon a bakıyorum ve nerede hangi fiyata satıldığını hemen görüyorum ve güvenli sitelerin fiyatları çıkıyor direk karşıma bu nedenle sizinde bu siteyi tanımanızı çok istedim. Artık saatlerce bilgisayar başında oturmak yok hem zamandan hem paradan tasarruf ediyorum üstüne üstelik sipariş verdim acaba gelirmi derdimde olmuyor çok sevdim ben bu işi:)

Birde şu var tabiki bu siteden direk alışveriş yapmıyorsunuz belirtmek istedim bu site sizi ürünün satıldığı siteye yönlendiriyor ve birde benimde en sevdiğim şeydir indirim kuponları:) siteler kampanyon a özel indirim kuponları sağlıyorlar ve bu sayede hem en ucuz siteden hemde indirimli alabilme şansınız oluyor tabiki kampanyon üzerinden o siteye gittiğinizde indirim kuponlarını kullanabiliyorsunuz. Süper birşey değil mi:)

Daha çok uzatarak kafanızı ütülemek istemiyorum ama birkaç görsel de eklemeden geçemicem aslında hepsinden yüklemek isterdim ama maalesef buna postlar yetmez:) 

A - Z ye ne arasanız var bu siteden hemde ne ararsanız:)






Ben bu kolyeye bittim resmen Anne Öpücüğü kolyenin adı 




Tabiki sadece biz bayanlara değil erkekler içinde ürünleri araştırabilirsiniz:)

























Sevgililer gününe girdik ya kalpler eksik olmasınnn :)


Dediğim gibi herşeyden biraz koymak isterdim ama bu o kadar imkansız ki o nedenle bunlar sadece ipucu bile sayılmaz az bucuk birşeyler koyabildim


Online Alışveriş Severler Sizce Nasıl Bu Durum? Ben Bayıldımmm

Hadi O Zaman Alışverişe :) KAMPANYON

2 yorum:

  1. Çok giyiyormuş gibi bende her girdimde abiyelere bakıyorum:) Şu kırmızı süpermiş.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birsürü vardı ama bu kırmızı ya birde güzel oluşu direk gözüme çarptı :))

      Sil