17 Aralık 2013 Salı

GFC İzleyici Sorunu Alternatif İzleyici Yöntemi



Merhaba arkadaşlar bugün sabahtan beri bloguma giriyorum harika bir çekilişim olmasına rağmen bugün hiçbir katılım olmamış hayretler içinde kalıyorum ve biraz önce blogger home da severek takip ettiğim Sedef'in Evreni'den GFC izleme sorunu olduğunu okudum ve o zaman anladım takipçim olamayınca kampanyaya katılımda olamadığından kimse katılamamış durum geçicimi kalıcımı bilmiyorum Sedef'in Evreni'de bilmiyor:) ama saolsun kendisi bize alternatif bir seçenek örneği vermiş hem kendim elimden geldiğince anlatıcam size hemde Sedef'in Evreni'in linkini vericem kendisi çok güzel detaylı anlatmş bu durumu


Bu adımları takip ederek izleyicim olabilirsiniz



öncelikle blogunuzun kumanda panelini açın 




okuma listesinin hemen altında ekle butonu bulunuyor ona tıklayın





daha sonra karşınıza bir pencere çıkacak hangi blogu izlemek istiyorsanız o blogun linkini yazarak ekle ye tıklayın ve altında izle butonu var onada tıkladınızmı işlem tamamdır görsel aşağıda bulunuyor



Sedef'in Evreni'nde de bilgi bulabilirsiniz

1 yorum: