21 Kasım 2013 Perşembe

Elite Cosmetics ten ojemmmm




Elite Cosmetics ürünleri ile yeni tanışma fırsatım oldu iyiki de tanımışım ürünleri gerçekten hem çok uygun hemde fiyatına göre çok kaliteli ojemi taktim edeyim size:) çok ama çok hoş bir rengi var ve  sürme esnasında kesinlikle sorunsuz ve çizgi oluşmadan kolayca sürülebiliniyor ki sürdükten çok ama çok kısa bir süre içinde kurudu ben bir anne olduğum için ojelerimin çabuk kuruması benim için çok önemli:) yoksa iz içinde kalıyorlar koşuşturmacadan maalesef.  Ben Elite Cosmetics e bu fırsatı bana tanıdığı için çok teşekkür ediyorum bundan sonra vazgeçilmez markalarımın arasında olacak kendileri...

Ojeyi satın almak isterseniz rengi 325 ve sitesinde fiyatı 2,25 TL gözlerinize inanamadınız değilmi:) bende inanamamıştım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder